به نقل از “خبرگزاری مهر” ، به نقل از نیواطلس، سرویس بهداشتی هوشمند یادشده SpinX نام دارد و از ابزار متنوعی برای پاکسازی خود بعد از هر بار استفاده برخوردار است.

نصب شلنگ در جداره های دیواره این سرویس بهداشتی هوشمند باعث جریان یافتن آب در بخش های مختلف آن و پاکسازی خودکار پس از هر بار استفاده بدون دخالت انسان می شود و نشیمنگاه و درب آن نیز در صورت فشردن دکمه ای خاص توسط یک بازوی رباتیک شستشوگر تمیز می شود.

بازوی یادشده با استفاده از آب جریان یافته و با انجام حرکات مختلف چرخشی و مدور تمامی محفظه ها و جداره های سرویس بهداشتی را پاک می کند ،در نهایت با پاشیده شدن آب آغشته به صابون از درون محفظه ای خاص به عملیات شستشو پایان داده می شود.

موتورهای کوچکی در این سرویس بهداشتی برای پاشیدن آب به درب و نشیمنگاه و پاکسازی آنها نیز در نظر گرفته شده اند و در نهایت برای خشک کردن سرویس بهداشتی هوای پرفشار نیز در بخش های مختلف پخش می شود.کل این فرایند ۹۰ ثانیه طول می کشد.

انرژی این ابزار پاکسازی با استفاده از یک بسته باتری قابل شارژ تامین می شود که با یک بار شارژ تا ۳۰ بار قابل استفاده است.قیمت این محصول ۳۵۰ دلار است.

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
خواندن 6686 دفعه
تیم بام تایل

گروه ساختمانی بام تایل با سابقه ای دیرین و درخشان در زمینه اجرا و طراحی سقفهای ویلایی و ارایه محصولات به روز و باکیفیت ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه توزیع و پخش این گونه محصولات در ایران به فعالیت می پردازد .

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال سنگریزه المتاینستاگرام بام تاییل تلگرام بام تایل

درباره بام تایل

گروه تولیدی بام تایل با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است .بام تایل با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

مشخصات تماس

کارخانه:شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خ دی-پ31

تلفن :02155449763

همراه : 09121717911

با مدیریت مجموعه تماس و کاملا رایگان مشاوره بگیرید

Website Traffic

آمار بازدید سایت

بالا