لمبه طرح چوب و مزایای آن چيست؟

لمبه همان پروفايل هاي چوبي داراي فاق و زبانه است كه به صورت طولي بهم متصل مي شوند، به عبارت مي توان آن ها را از جنب به هم متصل كرد و صفحاتي يكپارچه و محكم را ايجاد كرد.

مهم ترين موارد استفاده لبمه طرح چوب را مي توان در ايجاد نماي ساختمان، پوشش سقف كاذب، دكوراسيون داخلي منزل، ساخت سونا خلاصه مي شود.

مزاياي لمبه

  • لمبه همان چوبي است كه براي درست كردن از هيچ ماده شيميايي استفاده نمي شود

  • به دليل حك شدن نقوش مي تواند باعث آرامش و تمدد اعصاب شود

  • به سرعت مونتاژ و دمونتاژ شده و از مصالح اكوستيك، بازيافتي و تجديدپذير ساخته شده است

  • لمبه به اشكال و طرح هاي گوناگوني وجود دارد

  • لمبه را مي توان براي ساخت سقف، كتابخانه، ديوار، قفسه، دكور آشپزخانه استفاده كرد

  • عايق صداست

  • نسبت به نفوذ موريانه و رطوبت مقاومت بالايي دارد

  • محيط دوست بوده و با محيط زيست سازگار است

 

صفحاتي كه رويهم قرار مي گيرند و مي توان بدون هيچ چفت و بستي آن ها را كنترل و مهار كرد، لمبه نيستند. لمبه طرح چوب باعث زيبا ديده شدن محيط دكوراسيون مي شود و شما مي توانيد يك محيط زيبايي را خلق كنيد.

لمبه طرح چوب باعث خواهد شد تا نماي ساختمان زيبا و شيك ديده شود. لمبه طرح چوب مي تواند باعث زيبا ديده شدن محيط شده و محيط و نماي ساختمان را زيبا و شيك و رسمي نشان مي دهد. لمبه طرح چوب مي تواند در بسياري از سازه ها به كار برود كه در نهايت باعث زيبا ديده شدن آن ها خواهد شد.

بهترين چوب ها براي لمبه را مي توان، به چوب هاي سپيدار، چنار و گردو اشاره كرد.

چوب سپيدار براي ستون هاي چوبي و شمع بندي در بنا به كار مي رود.

چوب چنار، مناسب ستون هاي چوبي و ساخت وسايل چوبي است. اين نوع چوب محكم و بادوام است و بسياري از درها و پنجره هاي چوبي را از اين نوع چوب درست مي كنند.

چوب درخت گردو بخاطر محكمي مناسب ساخت در و پنجره چوبي است. چوب سياه درخت گردو بسيار محكم است.

البته برخي از فروشندگان بجاي لمبه، روكوب هاي چوبي را به مشتريان مي فروشند كه بعد از نصب دكور و نماي سازه، به شكل لمبه در مي آيد و به تدريج زمان، لمبه؛ به شكل رول در مي آيد و ترك مي خورد كه در نهايت باعث بد ديده شدن دكوراسيون مي شود.

در حال حاضر شرکت بام تایل یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید و فروش انواع سقف‌های شیبدار با بهترین و باکیفیت‌ترین متریال است. برخی از چشم‌اندازهای این مجموعه شامل: تامین نیازهای مشتریان و پیشی گرفتن از نیازهای آن‌ها، ارائه و معرفی جدیدترین مدل‌ها و نوآوری‌ها در تولید، به‌کارگیری کارکنان ماهر، دستیابی به کیفیت برتر در ارائه محصول، به دست آوردن اطمینان و اعتماد مشتری، ارائه قیمت‌های منصفانه، همکاری شفاف و ماندگار با مشتریان با در نظر گرفتن اصل احترام، تعامل بر پایه توزیع منصفانه منافع در جهت سود طرفین و پایبندی بر اصول پذیرفته شده و عرف بازرگانی است.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خواندن 3021 دفعه
تیم بام تایل

گروه ساختمانی بام تایل با سابقه ای دیرین و درخشان در زمینه اجرا و طراحی سقفهای ویلایی و ارایه محصولات به روز و باکیفیت ، در حال حاضر به عنوان یک شرکت معتبر و پیشرو در زمینه توزیع و پخش این گونه محصولات در ایران به فعالیت می پردازد .

برچسب‌ها

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

کانال سنگریزه المتاینستاگرام بام تاییل تلگرام بام تایل

درباره بام تایل

گروه تولیدی بام تایل با هدف تولید محصولاتی که منجر به صرفه جویی اقتصادی در رقابت با محصولات وارداتی میشود،تاسیس گردیده است .بام تایل با بهره گیری از تکنو لوژی پیشرفته و مرغوب تریت متریال،در حال توسعه محصولات خود است.هدف از تولیدات این محصولات توسعه و بهبود پوشش های سقفی در جهت افزایش ارزش املاک مشتریان است.

مشخصات تماس

کارخانه:شهرک صنعتی شمس آباد-بلوار نگارستان-خ دی-پ31

تلفن :02155449763

همراه : 09121717911

با مدیریت مجموعه تماس و کاملا رایگان مشاوره بگیرید

Website Traffic

آمار بازدید سایت

بالا