مشخصات فنی ورق دامپا یا لمبه
ضخامت لمبهها متفاوت و متغیر است و در برخی مواقع از 4/0 تا 25/1 میلی متر متغیر است. این ورقها با ورقهای گالوانیزه، یا آلوزینک ، آلومینیوم و ورق روغنی درست شده اند. سقف کاذب نام دیگر لمبه است. لمبهها میتوانند به صورت ساده یا سوراخدار هم تولید شوند.
مشخصات متمایز لمبه یا دامپای بام تایل
- تولید انواع آبرو و قرنیز و تیزه به رنگ کورهای استاتیک و ثابت در ضخامتهای مختلف
- تولید و توزیع انواع فلاشینگ نماهای هلالی داخلی، هلالی بیرونی، آیینه ای، سه پله با ضخامتهای دلخواه و براساس درخواست مشتری
- تولید و عرضه انواع دامپای روغنی به ضخامت 50/0 تا 1 میلی متر و در ابعاد 1×2 متر در سازه هایی با نیاز به جوشکاری
- تولید و عرضه انواع دامپاهای رنگی به ضخامت 4/0 تا 6/0 در رنگ های سفید، زرد، آبی، قرمز، قهوه ای، بنفش و نارنجی، در قالب پرچ
موارد استفاده دامپا یا ورق لمبه
سر در، پیشانی و آلاچیق و پارکینگ و سقفهای ویلایی مهم ترین مواردی هستند که در آنها دامپا، یا لمبه به کار برده می شود. امروزه زیبایی و شیک بودن سازههای ساختمان بسیار مهم است و زیبایی آلاچیق، سردر ساختمان، و سقف های شیبدار ویلاها نیز مهم بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.
نصب و اجرای نمای دامپا
با ورقهای گالوانیزه، گالوانیزه رنگی و ورق آلومینیوم میتوان ورقهای لمبه یا دامپا را تولید کرد. دامپا در عرضهای مختلف و متفاوتی مانند 10، 15 و 20 تولید میشوند. با ورقهای دامپا می توان دورتادور سقف های شیب دار سوله، سردری، آلاچیق و پیشانی ساختمان و ویلا را زیباسازی کرد.
ویژگیهای دامپا
- رنگ بندی متنوع
- عایق رطوبت
- نصب سریع و آسان
- کاهش هزینه های سازه و فونداسیون، براساس کاهش بار مرده ساختمان
- سبک و ایمن در برابر زلزله
- منعطف جهت استفاده در سازههای معماری
- شستشوی آسان
- غیرقابل اشتعال
- دسترسی و تعمیرات آسان تاسیسات
- کمترین دوریز مصالح و متریال
- کیفیت بالا و عمر مفید بسیار بالا
- اجرای سطوح وسیع با حداقل مصالح مصرفی، و حمل و نقل ارزان و آسان
در حال حاضر شرکت ویلا بام یکی از مطرحترین شرکتها در زمینه فروش و اجرا انواع متریالهای سقفهای ساختمانی با بهترین کیفیت است. برخی از چشماندازهای این مجموعه شامل: تامین نیازهای مشتریان و پیشی گرفتن از نیازهای آنها، ارائه و معرفی جدیدترین مدلها و نوآوریها در تولید، بهکارگیری کارکنان ماهر، دستیابی به کیفیت برتر در ارائه محصول، به دست آوردن اطمینان و اعتماد مشتری، ارائه قیمتهای منصفانه، همکاری شفاف و ماندگار با مشتریان با در نظر گرفتن اصل احترام، تعامل بر پایه توزیع منصفانه منافع در جهت سود طرفین و پایبندی بر اصول پذیرفته شده و عرف بازرگانی است.